CUSTOMER SERVICE
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ

Είμαστε εδώ να επικοινωνήσουμε από Δευτέρα έως Παρασκευή:

09:00 – 17:30

+30 2106595790

WAVES DE LA MER ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ: ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Τελευταία ενημέρωση: 3 Φεβρουαρίου, 2021


ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ WAVES DE LA MER GREECE.  ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΑΡΕΧΕΤΕ ΤΗ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΑΣ.

1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

1.1. Το πρόγραμμα Waves De La Mer («Πρόγραμμα») προσφέρεται από την ESTEE LAUDER HELLAS A.E. («Εταιρεία») για την μάρκα La mer. Η συμμετοχή στο Πρόγραμμα επιτρέπεται σε φυσικά πρόσωπα, που είναι νόμιμοι κάτοικοι Ελλάδος και τουλάχιστον 18 ετών, μόνο για προσωπική χρήση, που έχουν δώσει μία έγκυρη διεύθυνση email, κινητό τηλέφωνο και ονοματεπώνυμο. Σε περίπτωση ανηλίκου άνω των 13 ετών θα πρέπει να συναινούν οι ασκούντες την γονική του μέριμνα. Εταιρείες, ενώσεις προσώπων ή άλλες ομάδες δεν θα μπορούν να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα. Δεν απαιτείται αγορά προϊόντος για να συμμετάσχετε στο Πρόγραμμα. Το Πρόγραμμα δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί για επιχειρηματικούς ή εμπορικούς σκοπούς. Οι εργαζόμενοι και τα άτομα που απασχολούνται από την Εταιρεία, συγγενείς Εταιρείες ή Εταιρείες του Ομίλου μπορούν να δημιουργήσουν λογαριασμό στο Πρόγραμμα αλλά μόνο για προσωπική χρήση. Η Εταιρεία μπορεί να μην επιτρέψει τη δημιουργία λογαριασμού, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή της αυτή.

1.2. Με την εγγραφή σας στο Πρόγραμμα, συμφωνείτε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και αποδεχθεί τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις («Όροι») συμμετοχής, όπως εκάστοτε ισχύουν. Θα πρέπει να εξετάζετε συχνά τους Όρους και τις σχετικές πολιτικές και την ενότητα ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, καθώς το Πρόγραμμα μπορεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα να αλλάζει και με μόνη υποχρέωση εκ μέρους της Εταιρείας να κοινοποιεί τις αλλαγές σε εμφανές σημείο στα καταστήματα καλλυντικών πώλησης προϊόντων La Mer που συμμετέχουν στο πρόγραμμα καθώς και στην ιστοσελίδα WWW.LAMER.GR. Με την εγγραφή σας στο Πρόγραμμα συμφωνείτε επίσης ότι δεσμεύεστε από την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ και τους ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ της ιστοσελίδας WWW.LAMER.GR.

1.3. Το Πρόγραμμα είναι διαθέσιμο μόνο στα καταστήματα καλλυντικών πώλησης προϊόντων La Mer που συμμετέχουν στο πρόγραμμα καθώς και στην ιστοσελίδα WWW.LAMER.GR

2. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

2.1. Μπορείτε να εγγραφείτε στο Πρόγραμμα μέσω μίας από τις ακόλουθες επιλογές:

2.1.1. Επισκεφθείτε το WWW.LAMER.GR και κάντε εγγραφή online.

2.1.2. Επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα καλλυντικών πώλησης προϊόντων La Mer που συμμετέχει στο Πρόγραμμα και ζητήστε να κάνετε την εγγραφή σας εκεί.

2.2. Εάν προχωρήσετε σε εγγραφή μέσω της ιστοσελίδας WWW.LAMER.GR θα χρειαστεί αρχικά να δημιουργήσετε ένα προφίλ λογαριασμού στο site δίνοντας το email σας και δημιουργώντας έναν κωδικό πρόσβασης. Στην συνέχεια ακολουθώντας τα βήματα για την εγγραφή στο Πρόγραμμα πιστότητας θα πρέπει να δώσετε το κινητό σας τηλέφωνο και να συναινέσετε στους παρόντες όρους και προϋποθέσεις. Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την ακρίβεια των στοιχείων του λογαριασμού σας και για την ενημέρωσή/επικαιροποίησή τους όπως απαιτείται. Μπορείτε να ενημερώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία ενημερώνοντας έναν εκπρόσωπο καταστήματος La Mer ή επικοινωνώντας με το Customer Service.

2.3. Εάν προχωρήσετε σε εγγραφή μέσω σημείου λιανικής πώλησης απαιτείται να δώσετε το ονοματεπώνυμο σας και είτε το κινητό τηλέφωνο σας είτε μία διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σημειώνουμε ότι για να μπορέσετε να συνδέσετε την κάρτα σας με τις online αγορές σας θα πρέπει να προσθέσετε το κινητό τηλέφωνο σας ώστε να γίνει η επαλήθευση των στοιχείων σας κατά την διαδικασία ένωσης των καρτών στο site.

2.4. Μόνο ένας λογαριασμός μπορεί να σχετίζεται με ένα συγκεκριμένο email. Σε περίπτωση διαφοράς σχετικά με την κυριότητα Λογαριασμού μέλους του   Προγράμματος, ως μέλος θα θεωρείται ο εξουσιοδοτημένος κάτοχος της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που καταχωρήθηκε κατά τη στιγμή της εγγραφής.  Για τους σκοπούς των παρόντων Όρων του Προγράμματος, ως «εξουσιοδοτημένος κάτοχος λογαριασμού» νοείται το φυσικό πρόσωπο που του έχει απονεμηθεί η καταχωρημένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από πάροχο διαδικτύου, φορέα παροχής υπηρεσιών διαδικτύου ή άλλον οργανισμό (π.χ. επιχειρηματικό, εκπαιδευτικό ίδρυμα κ.λπ.), υπεύθυνο για την απονομή διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον τομέα με τον οποίο συνδέεται η καταχωρημένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

3. ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

3.1. Tο Waves De La Mer είναι ένα Πρόγραμμα επικοινωνίας και επιβράβευσης των πιστών πελατών της La Mer. Σύμφωνα με αυτό, οι συμμετέχοντες αποκτούν πρόσβαση σε εξειδικευμένες διαγνώσεις και συμβουλές για το δέρμα τους, συμμετοχή σε ειδικές προσφορές, προσωπικές προσκλήσεις σε εκδηλώσεις, ενημερώνονται για τα νέα της Εταιρείας με αποστολή διαφημιστικού υλικού και κάθε είδους επικοινωνία (έντυπη, email, τηλέφωνο, sms, mms, κ.λπ.). Επίσης δύνανται να συλλέγουν πόντους με τις αγορές τους, σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους όπως εκάστοτε ορίζονται από την Εταιρεία. Οι πόντοι αυτοί μπορούν να εξαργυρωθούν και αντιστοιχούν σε διάφορα δώρα, σύμφωνα με τους εκάστοτε όρους και προϋποθέσεις που αναφέρονται στα σχετικά ισχύοντα ενημερωτικά έντυπα ή στη σχετική σελίδα του ιστοτόπου WWW.LAMER.GR και αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα των Όρων του Προγράμματος. Επισκεφθείτε τις ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το Πρόγραμμα.

3.2. Το Πρόγραμμα λειτουργεί με επίπεδα που καθορίζονται από τις αγορές κάθε μέλους μέσα σε έναν κύκλο λειτουργίας του προγράμματος. Υπάρχουν 3 επίπεδα με οφέλη:

• Επίπεδο 1, Marine                   0 – 1499 πόντοι
• Επίπεδο 2, Aquamarine           1500 – 3999 πόντοι
• Επίπεδο 3, Ultramarine           4000+ πόντοι

Με την εγγραφή σας, θα τοποθετηθείτε αυτόματα στο επίπεδο 1, Marine και θα δικαιούστε όλα τα οφέλη που απολαμβάνουν τα μέλη της κατηγορίας 1. Μόλις κάνετε αγορές αξίας 1500 ευρώ που αντιστοιχούν σε 1500 πόντους μέσα στον τρέχων κύκλο, θα αναβαθμιστείτε αυτόματα στην κατηγορία 2, Aquamarine. Αν κάνετε αγορές αξίας 4.000 ευρώ που αντιστοιχούν σε 4.000 πόντους ή περισσότερες μέσα στον τρέχων κύκλο, θα αναβαθμιστείτε στην κατηγορία 3, Ultramarine.

Το επίπεδο σας παραμένει ενεργό για ολόκληρο τον κύκλο, εφόσον κατά την διάρκεια αυτού πληροίτε τις προϋποθέσεις για το εν λόγω επίπεδο, και για το σύνολο του επόμενου κύκλου. Κατόπιν αυτού, θα χρειάζεται να συλλέγετε πόντους κάθε χρόνο για να μπορείτε να ενταχθείτε στο εκάστοτε επίπεδο. Για παράδειγμα, εάν πληροίτε τις προϋποθέσεις για το επίπεδο 2, την Aquamarine, κατά τη διάρκεια του πρώτου κύκλου, θα διατηρήσετε την κατάσταση Aquamarine και κατά τη διάρκεια του δεύτερου κύκλου. Ωστόσο, αν κερδίσετε λιγότερους από 1500 πόντους σε επιλεγμένες αγορές κατά τη διάρκεια του δεύτερου κύκλου, θα υποβαθμιστείτε στην κατηγορία 1, Marine κατά την έναρξη του τρίτου κύκλου.

3.3. Τα μέλη λαμβάνουν 1 πόντο για κάθε 1 ευρώ (1 €) που δαπανούν για επιλεγμένες αγορές στον Ιστοσελίδα. Στις επιλεγμένες αγορές περιλαμβάνονται τα προϊόντα με κανονική τιμή πώλησης και εξαιρούνται τα έξοδα αποστολής και παράδοσης, και/ή άλλες εξαιρούμενες χρεώσεις που καθορίζονται, κατά καιρούς, από εμάς. Η συλλογή των πόντων από αγορές μέσω της Ιστοσελίδας βρίσκεται σε αναμονή, μέχρι την αποστολή της παραγγελίας σας. Για να συγκαταλεχθεί η αγορά σας στους πόντους σας μέσω του site, πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα την ημέρα της αγοράς και να είστε συνδεδεμένοι στον ηλεκτρονικό σας λογαριασμό τη στιγμή της αγοράς. Ενώ αν η αγορά σας γίνει από κατάστημα καλλυντικών που συμμετέχει στο πρόγραμμα μπορείτε να ζητήσετε από την αισθητικό στο κατάστημα να σας περάσει τους πόντους στην κάρτα σας. Εάν, κατά τη στιγμή της αγοράς, δεν είστε μέλος του Προγράμματος Waves de La Mer, πρέπει να εγγραφείτε μέσω του lamer.gr, χρησιμοποιώντας την ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρείχατε κατά τη στιγμή της αγοράς, προκειμένου να κερδίσετε πόντους με αυτή την αγορά. Ωστόσο, εάν η συμμετοχή σας στο Πρόγραμμα λήξει για οποιονδήποτε λόγο και εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στο Πρόγραμμα, οι αγορές που πραγματοποιήσατε πριν την ημερομηνία επανεγγραφής σας δεν θα μπορούν να αξιοποιηθούν για τη συλλογή πόντων.

3.4. Οι αγορές που πραγματοποιούνται σε καταστήματα αερολιμένων, καταστήματα λιανικής πώλησης και πολυκαταστήματα εκτός Ελλάδας δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τους σκοπούς του Προγράμματος.

3.5. Εκτός από αυτές τις αγορές, μπορείτε επίσης να κερδίσετε πόντους με την ανάληψη συγκεκριμένων ενεργειών στα πλαίσια του Προγράμματος. Ανατρέξτε στις Συχνές Ερωτήσεις για να δείτε μια λίστα με όλους τους ισχύοντες τρόπους που μπορείτε να κερδίσετε πόντους. Για να κερδίσετε πόντους, πρέπει να είστε μέλος του Προγράμματος και να είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας στο Πρόγραμμα, προτού ολοκληρώσετε τις ενέργειες. Ο αριθμός των πόντων, εφόσον υπάρχουν, που αντιστοιχεί σε κάθε ενέργεια, καθορίζεται από την La Mer κατά την απόλυτη, αλλά εντός εύλογων ορίων, διακριτική της ευχέρεια, και σε όλες τις περιπτώσεις υπόκειται σε έναν μέγιστο αριθμό πόντων για κάθε ενέργεια ανά κύκλο.

3.6. Οι πόντοι ισχύουν για 12 μήνες όσο και ένας κύκλος στο Πρόγραμμα. Ο κύκλος έχει διάρκεια από 1/3 με 28/2 (ή 29/2 σε δίσεκτα έτη).  Με την λήξη κάθε κύκλου, οι πόντοι σας μηδενίζονται (0) και ξεκινάτε να συγκεντρώνετε νέους πόντους που μετατρέπονται σε οφέλη και να ξεκλειδώνετε νέες ανταμοιβές.

4. ΟΦΕΛΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

4.1. Ως μέλος, κερδίζετε πόντους που καθορίζουν τα οφέλη που θα αποκομίσετε, καθώς και το επίπεδο που θα ενταχθείτε και τα οφέλη αυτού. Οι ανταμοιβές στα δείγματα αποστέλλονται με αγορές μόνο μέσω της Ιστοσελίδας. Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι με τον λογαριασμό σας στο Πρόγραμμα για να χρησιμοποιήσετε τα οφέλη σας.

4.1.1. Επιβραβεύσεις για Πόντους: Ξεκινώντας από τους 750, μπορείτε να εξαργυρώσετε ορισμένους πόντους με ανταμοιβές προϊόντων κανονικού μεγέθους. Παρακαλούμε πηγαίνετε στην σελίδα του προγράμματος για να δείτε αναλυτικά τα διαθέσιμα δώρα προς εξαργύρωση. Τα είδη επιβράβευσης είναι περιορισμένης διαθεσιμότητας και πρέπει να εξαργυρώνονται με αγορές μέσω της Ιστοσελίδας, ή χωρίς αγορά σε εξουσιοδοτημένα πολυκαταστήματα και καταστήματα καλλυντικών στην Ελλάδα. Αυτές οι ανταμοιβές βασίζονται στον αριθμό των πόντων που έχετε συγκεντρώσει σε έναν κύκλο, όπως αναφέρεται παρακάτω. Οι εξαργυρώσεις ποικίλλουν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Πρέπει να εξαργυρώσετε τους πόντους/ανταμοιβές σας πριν την ημερομηνία λήξης του κύκλου, ειδάλλως οι διαθέσιμοι πόντοι και ανταμοιβές σας θα λήξουν. Κατά την ημερομηνία έναρξης του νέου κύκλου, οι πόντοι σας μηδενίζονται (0) και αρχίζετε να συγκεντρώνετε νέους πόντους και να κερδίζετε νέες ανταμοιβές.

4.1.2. Οφέλη Επιπέδου: Ορισμένα οφέλη βασίζονται στο επίπεδο που καταφέρατε να ανέλθετε, οπότε δικαιούστε αυτά τα οφέλη για όσο χρόνο βρίσκεστε σε αυτό το επίπεδο, ανεξάρτητα από τον αριθμό των πόντων που έχετε διαθέσιμο προς εξαργύρωση. Τα οφέλη κάθε επιπέδου μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο στην Ιστοσελίδα, με εξαίρεση event εντός καταστημάτων που προορίζονται αποκλειστικά για μέλη και event για πελάτες VIP καθώς και τυχόν άλλα που καθορίζονται ρητά. Κατά την έναρξη του νέου κύκλου, παρόλο που οι πόντοι σας μηδενίζονται (0), η αρχική σας κατάσταση εντός του επιπέδου για το τρέχον έτος καθορίζεται από τον αριθμό των πόντων που κερδίσατε κατά το προηγούμενο έτος. Ανατρέξτε στις Συχνές Ερωτήσεις μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εξαργύρωσης των οφελών του επιπέδου σας.

4.2. Ούτε οι λογαριασμοί ούτε οι ανταμοιβές του Προγράμματος, τα οφέλη και/ή οι πόντοι μπορούν να μεταβιβαστούν, να μοιραστούν ή να συνδυαστούν.  Μόνο το μέλος που πληρώνει για τα προϊόντα μπορεί να συγκεντρώσει ανταμοιβές, οφέλη και/ή πόντους. Τα μέλη δεν δικαιούνται ανταμοιβές, οφέλη και/ή πόντους για αγορές που πραγματοποιούνται από εταιρείες ή άλλους οργανισμούς που δεν είναι πληρούν τις προϋποθέσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα. Επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να παρακολουθούμε τον αριθμό των λογαριασμών που διατηρεί κάθε νοικοκυριό και να αρνηθούμε, να συγχωνεύσουμε ή να κλείσουμε πρόσθετους ή διπλούς λογαριασμούς ανά πάσα στιγμή. Οι πληροφορίες του λογαριασμού σας (συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων ασφαλείας) είναι εμπιστευτικές και δεν θα πρέπει να κοινοποιούνται σε οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο.

4.3. Οι ανταμοιβές, τα οφέλη και οι πόντοι που αποκομίζονται μέσω του Προγράμματος δεν έχουν χρηματική αξία, δεν είναι μεταβιβάσιμοι και δεν αποτελούν αντικείμενο κυριότητας ούτε αυτοί ούτε οι ανταμοιβές ή τα άλλα οφέλη του Προγράμματος.  Τα υπόλοιπα αγορών και/ή οι πόντοι που έχουν πιστωθεί στο λογαριασμό σας για το Πρόγραμμα θα μειωθούν ή θα αναστραφούν, κατά περίπτωση, εάν μία αγορά ή μέρος αυτής επιστραφεί ή ακυρωθεί ή εάν η πίστωση λάβει χώρα μέσω δόλιων ενεργειών ή άλλων ενεργειών που παραβιάζουν τους παρόντες Όρους.  Η πώληση, ανταλλαγή, μεταβίβαση ή εκχώρηση οποιωνδήποτε οφελών ή πόντων που προσφέρονται μέσω του Προγράμματος, απαγορεύεται ρητά, εκτός αν γίνεται από εμάς.

4.4. Οι ανταμοιβές δεν μπορούν να ανταλλάσσονται ή να επιστρέφονται για πόντους, άλλα προϊόντα ή υπηρεσίες ή επιστροφή χρημάτων.

4.5. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που είναι διαθέσιμα μέσω του Προγράμματος, καθώς και κάθε δείγμα που ενδέχεται να σας παρέχουμε, προορίζονται αποκλειστικά για προσωπική χρήση. Δεν επιτρέπεται η πώληση ή μεταπώληση οποιουδήποτε από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή τα δείγματα που αγοράζετε ή λαμβάνετε με άλλο τρόπο από εμάς. Επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας, κατόπιν ειδοποίησης ή χωρίς ειδοποίηση, να ακυρώσουμε ή να μειώσουμε την ποσότητα οποιασδήποτε παραγγελίας ή την παροχή προϊόντων ή υπηρεσιών, η χρήση των οποίων πιστεύουμε, κατά την αποκλειστική διακριτική μας ευχέρεια, ότι μπορεί να καταλήξει στην παραβίαση των Όρων του Προγράμματος.

4.6. Δεν φέρουμε ευθύνη για ανταμοιβές, οφέλη και/ή πόντους που χάθηκαν ή εξαργυρώθηκαν μέσω δόλιων ενεργειών από εσάς ή οποιονδήποτε τρίτο.

4.7. Επιφυλασσόμαστε του δικαιώματος αλλαγής των οφελών του Προγράμματος, του τρόπου που κατατάσσεστε σε κάθε επίπεδο του Προγράμματος, του τρόπου απονομής πόντων και του τρόπου αξιολόγησης και ανταμοιβής σας για τις επιλεγμένες αγορές και άλλες δραστηριότητες στα πλαίσια του Προγράμματος.  Επιφυλασσόμαστε του δικαιώματος να θέτουμε περιορισμούς στον αριθμό των αγορών ή των δραστηριοτήτων με τις οποίες μπορείτε να συμμετέχετε στο Πρόγραμμα και/ή σε οποιοδήποτε επίπεδο πόντων, καθώς και στον αριθμό ή τους τύπους των ανταμοιβών ή παροχών που μπορείτε να λαμβάνετε ή να κερδίζετε σε κάθε επίπεδο, σε δεδομένη χρονική περίοδο ή για τη διάρκεια του προγράμματος, και/ή οποιονδήποτε συνδυασμό αυτών.

4.8. Εάν έχετε ανησυχίες ότι μια αγορά ή άλλη δραστηριότητα δεν έχει συμπεριληφθεί σωστά στον λογαριασμό σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών της La Mer στο (+30) 210 6595790 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο customerservice-gr@lamer.com.  Το μήνυμά σας πρέπει να περιλαμβάνει το όνομα και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου που σχετίζεται με το Πρόγραμμα, την ημερομηνία της δραστηριότητας του Προγράμματος και το (τα) θέμα (-τα) που αντιμετωπίσατε.  Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να αποστέλλεται το πολύ σαράντα πέντε (45) ημέρες μετά την ημερομηνία πραγματοποίησης της αγοράς ή την διενέργεια της σχετιζόμενης με το Πρόγραμμα δραστηριότητας.  Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν καθυστερημένες ειδοποιήσεις σχετικά με αγορές ή άλλες δραστηριότητες του Προγράμματος που δεν μπορούν να πιστωθούν σε συγκεκριμένο λογαριασμό.

4.9. Οι ανταμοιβές μπορούν να εξαργυρωθούν στην Ιστοσελίδα μαζί με αγορά ή σε εξουσιοδοτημένα πολυκαταστήματα και καταστήματα καλλυντικών χωρίς αγορά.

5. Διαφημιστικές Ανακοινώσεις

5.1. Με την συμμετοχή σας στο Πρόγραμμα, θα εγγραφείτε αυτόματα στα ενημερωτικά μας δελτία και συναινείτε ότι θα λαμβάνετε (1) μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με συναλλαγές του Προγράμματος, συμπεριλαμβανομένων των μηνυμάτων καλωσορίσματος, (2) μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με συναλλαγές La Mer. Παραδείγματα αυτού του είδους των μηνυμάτων αποτελούν, μεταξύ άλλων, τα μηνύματα επιβεβαίωσης εξαργύρωσης, τα μηνύματα ενημέρωσης του προφίλ σας ή άλλα μηνύματα που σχετίζονται με τον λογαριασμό σας. Εάν τερματίσετε τη συμμετοχή σας στο Πρόγραμμα, δεν θα λαμβάνετε πλέον μηνύματα που σχετίζονται με το Πρόγραμμα.

5.2. Με την επιλογή του αντίστοιχου πλαισίου ελέγχου, μπορείτε επίσης να εγγραφείτε στα ενημερωτικά μας δελτία προκειμένου να λαμβάνετε μηνύματα προώθησης του Προγράμματος και/ή της La Mer. Μπορείτε να εξαιρεθείτε ανά πάσα στιγμή από τις διαφημιστικές ανακοινώσεις ακολουθώντας τις οδηγίες που περιλαμβάνονται σε κάθε μήνυμα, για παράδειγμα κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο διαγραφής που περιλαμβάνεται σε κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο intacy@elceurope.com. Ωστόσο, ανεξαρτήτως της επιλογής σας να εξαιρεθείτε από τα διαφημιστικά μηνύματα, μηνύματα σχετικά με τις συναλλαγές θα συνεχίσουν να σας αποστέλνονται, καθώς σχετίζονται με την ιδιότητα σας ως μέλος του Προγράμματος, και συμφωνείτε με την παραλαβή τους, καθώς είναι απαραίτητα για την διεξαγωγή του Προγράμματος

6. Τερματισμός και Τροποποίηση

6.1. Ο καθορισμός του Προγράμματος και των οφελών του βρίσκονται στην απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια.  Μπορούμε, κατά την κρίση μας, να ακυρώσουμε, να τροποποιήσουμε, να περιορίσουμε ή να τερματίσουμε τους παρόντες Όρους, τις Συχνές ερωτήσεις μας και/ή το Πρόγραμμα ή οποιαδήποτε πτυχή ή χαρακτηριστικό του Προγράμματος, οποιαδήποτε στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, παρόλο που αυτού του είδους οι αλλαγές ενδέχεται να επηρεάσουν την αξία ανταμοιβών ή οφελών που συμπληρώσατε ή κερδίσατε και/ή την δυνατότητά σας να εξαργυρώσετε τις ανταμοιβές ή τα οφέλη που δικαιούστε.

6.2. Επιφυλασσόμαστε του δικαιώματος να αποκλείσουμε ή να διακόψουμε τη συμμετοχή σας στο Πρόγραμμα και να ελέγξουμε τον λογαριασμό σας σε οποιαδήποτε στιγμή, κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια. Κάθε υποψία περί κατάχρησης του Προγράμματος, μη τήρησης των Όρων του Προγράμματος, αδράνειας της συμμετοχής (δηλαδή μη απόκτησης ή εξαργύρωσης πόντων) διάρκειας άνω των 36 μηνών, παράνομης δραστηριότητας, απάτης, παραποίησης ή άλλης συμπεριφοράς που δεν συνάδει με αυτούς τους Όρους και/ή είναι επιζήμια για εμάς ή τα συμφέροντά μας, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, οποιασδήποτε παράνομης, δόλιας ή άλλης μη εξουσιοδοτημένης χρήσης οποιωνδήποτε ανταμοιβών, πόντων, καρτών, πιστώσεων, voucher, κουπονιών και/ή πιστοποιητικών, μπορεί να οδηγήσει σε ανάκληση της συμμετοχής σας στο πρόγραμμα.  Εάν ανακληθεί η συμμετοχή σας, τυχόν ανταμοιβές ή οφέλη στον λογαριασμό σας θα λήξουν αυτόματα και η πρόσβαση σας στο Πρόγραμμα και τις λειτουργίες του θα τερματιστεί αυτόματα. Εάν υποψιαστούμε την τέλεση παράνομης δραστηριότητας, απάτης, παραποίησης, κατάχρησης ή παραβίασης αυτών των Όρων, έχουμε επίσης το δικαίωμα να καταφύγουμε στα κατάλληλα μέσα έννομης προστασίας, κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια.

6.3. Αν αποφασίσετε ότι δεν θέλετε πλέον να συμμετέχετε στο πρόγραμμα, μπορείτε να ακυρώσετε την συνδρομή σας επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο (+30) 210 6595790 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο customerservice-gr@lamer.com. Εάν ακυρώσετε τη συμμετοχή σας, θα χάσετε όλους τους συγκεντρωμένους πόντους, τα οφέλη σας και η κατάσταση του επιπέδου σας θα απενεργοποιηθεί αυτόματα.

7. Αποποίηση Εγγυήσεων· Περιορισμός Ευθύνης

7.1. ΟΥΤΕ Η LA MER ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΗΤΡΙΚΗ, ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ, ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΗ, ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ Η ΔΙΚΑΙΟΠΑΡΟΧΟΣ ΤΗΣ, ΘΑ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΕ ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΟ ΣΥΜΒΑΣΗ, ΕΓΓΥΟΔΟΣΙΑ Ή ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ (ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΠΟ ΑΜΕΛΕΙΑ) ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ (α) ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (β) ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Ή ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ, (γ) ΜΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΔΙΑΦΘΟΡΑ, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ Ή ΆΛΛΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ, (δ) ΑΠΩΛΕΙΑ Ή ΖΗΜΙΕΣ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΙΔΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΤΡΙΤΩΝ ΜΕΡΩΝ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ, (ε) ΙΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΒΛΑΒΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Ή ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΠΡΟΣ Ή ΑΠΟ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΤΡΙΤΟΥ ΜΕΡΟΥΣ, (στ) ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ Ή ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΣΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ Ή (ζ) ΣΥΜΒΑΝ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΕΥΛΟΓΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΟΥΤΕ ΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΟΤΙ ΕΛΑΤΩΜΜΑΤΑ Η ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΘΑ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑΝΤΑΙ.

7.2. ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΥΤΕ Η LA MER ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΗΤΡΙΚΗ, ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ, ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η ΔΙΚΑΙΟΠΑΡΟΧΟΣ ΤΗΣ, ΘΑ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΕ ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΟ ΣΥΜΒΑΣΗ, ΕΓΓΥΟΔΟΣΙΑ Ή ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ (ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΠΟ ΑΜΕΛΕΙΑ) ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ (α) ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (β) ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Ή ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ, (γ) ΜΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΔΙΑΦΘΟΡΑ, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ Ή ΆΛΛΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ, (δ) ΑΠΩΛΕΙΑ Ή ΖΗΜΙΕΣ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΙΔΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΤΡΙΤΩΝ ΜΕΡΩΝ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ, (ε) ΙΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΒΛΑΒΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Ή ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΠΡΟΣ Ή ΑΠΟ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΤΡΙΤΟΥ ΜΕΡΟΥΣ, (στ) ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ Ή ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΣΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ Ή (ζ) ΣΥΜΒΑΝ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΕΥΛΟΓΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΟΥΤΕ ΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΟΤΙ ΕΛΑΤΩΜΜΑΤΑ Η ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΘΑ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑΝΤΑΙ.

7.3. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΥΤΕ Η LA MER ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΗΤΡΙΚΗ, ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ, ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η ΔΙΚΑΙΟΠΑΡΟΧΟΣ ΤΗΣ ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΕΜΜΕΣΗΣ, ΕΙΔΙΚΗΣ, ΧΡΗΜΑΤΙΚΗΣ, ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗΣ Η ΠΑΡΕΠΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ (ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΦΥΓΟΝΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ) ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ Η ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΕΓΓΥΟΔΟΣΙΑΣ ΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑΣ (ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΠΟ ΑΜΕΛΕΙΑ), ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΔΟΛΑΡΙΩΝ (100.000$).

7.4. ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΑΓΩΓΗ Η ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΣΥΜΒΑΣΗ, ΕΓΓΥΟΔΟΣΙΑ Η ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ (ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΠΟ ΑΜΕΛΕΙΑ), ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΤΑΙ, Η ΑΛΛΩΣ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ, ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΑΝΤΑΜΟΙΒΩΝ Η ΑΛΛΩΝ ΟΦΕΛΩΝ Η ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΟΡΩΝ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΓΕΡΘΕΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΕΝΟΣ (1) ΕΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΣ ΑΝΩ ΑΓΩΓΗ Η ΑΙΤΗΣΗ. ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, Ο ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΝΔΙΚΟ ΜΕΣΟ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΥΘΥΝΗ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ.

8. Αποζημίωση

Συμφωνείτε ότι θα παρέχετε αποζημίωση έναντι κάθε ζημίας σε εμάς, τις μητρικές μας, τις θυγατρικές μας, τους συνεργάτες μας, τους εταίρους μας, τους δικαιοπαρόχους μας, τα στελέχη μας, τους διευθυντές μας, τους υπαλλήλους μας, τους αντιπροσώπους μας, για οποιαδήποτε απώλεια, ζημιά ή έξοδα, συμπεριλαμβανομένων των εύλογων αμοιβών δικηγόρων, που προκύπτουν από οποιαδήποτε αξίωση τρίτου, αγωγή ή απαίτηση που γεννάται από τη συμμετοχή σας στο Πρόγραμμα, κατά παράβαση οποιουδήποτε νόμου, κανόνα, κανονισμού ή των παρόντων Όρων.

9. Εφαρμοστέο δίκαιο και Διαφορές

9.1. Το παρόν Πρόγραμμα και οι παρόντες Όροι θα διέπονται από και θα ερμηνεύονται σύμφωνα με το ουσιαστικό ελληνικό δίκαιο.

9.2. ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΚΥΨΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ, ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟ, Η ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΗΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ.

10. Προστασία προσωπικών δεδομένων

10.1. Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας.  Οι προσωπικές πληροφορίες που συλλέγονται από εσάς σε σχέση με το Πρόγραμμα, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, των αγορών που πραγματοποιήσατε στα πλαίσια του Προγράμματος, θα υπόκεινται και θα χρησιμοποιηθούν σύμφωνα με την Πολιτική απορρήτου μας.

10.2. Τα Μέλη συμφωνούν ρητά να αναθέσουν στην Εταιρεία την ευθύνη για τη χρήση και την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων, είτε την πραγματοποιεί η ίδια είτε τρίτο μέρος που διορίζεται για την διενέργεια της εν λόγω επεξεργασίας κατόπιν αιτήματος της εταιρείας και για λογαριασμό της. Τα προσωπικά δεδομένα των μελών θα αποθηκεύονται από την Εταιρεία και θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για τους σκοπούς του παρόντος προγράμματος, δηλαδή για την επαλήθευση των προσωπικών στοιχείων των μελών, για αποστολή δώρων κ.λπ., καθώς και για μελλοντική ενημέρωση των μελών σχετικά με τις διαφημιστικές-προωθητικές δραστηριότητες της Εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση, τα προσωπικά δεδομένα των μελών θα αποθηκεύονται σύμφωνα με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

11. Επικοινωνήστε μαζί μας

Για πληροφορίες σχετικά με το Πρόγραμμα και τη συμμετοχή σας, επικοινωνήστε στο (+30) 210 6595790 από όλη την Ελλάδα ή μέσω email στο customerservice-gr@lamer.com. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν αιτήματα ή αλληλογραφία που χάνεται ή υπόκειται σε καθυστέρηση μέσω ταχυδρομείου ή Διαδικτύου. Μπορείτε επίσης να παρέχετε απαντήσεις σε χρήσιμες ερωτήσεις που τίθενται τακτικά στο τμήμα Συχνές Ερωτήσεις.